Náš časopis se od začátku snaží neomílat stokrát omleté, ale přinášet opravdu důležité a zajímavé informace, které lidem pomohou zorientovat se v dnešním chaosu a inspirují je k zamyšlení nad světem i vlastním životem – a to vše inteligentní, nenásilnou formou a s vtipem a nadhledem.

Uvědomujeme si, že planetu máme jen jednu a že je třeba v rámci kvality našeho života dělat věci srdcem a hlavně dobře a ukázat lidem, že to jde i jinak, než bývalo a mnohdy ještě bývá zvykem.

Protože podobných lidí, kteří začínají myslet „novým“ způsobem, ve společnosti přibývá, rozhodli jsme se vytvořit i místo pro prezentaci takovýchto jedinců a společností i v našem časopise a na našem webu. Ať se čtenáři nedozvídají pouze o prohnaných korporacích a hochštaplerech, ale i zajímavých výrobcích, poctivých českých podnicích, zlatých ručičkách a lidech, kteří je v potu tváře vystavěli a vytvářejí opravdové hodnoty.

Tradiční reklama nemá úplně nejlepší pověst, to je fakt. Ostatně podíváte-li se na etymologii samotného slova, naznačuje, že má v popisu práce klamání, a vzhledem k první části slova – RE – dokonce opakované.

Nedávno jsem spatřil v televizi reklamu na růžové prášky proti bolesti, které připomínaly bonbony a ve spotu byly doporučovány coby úžasné řešení zdravotních obtíží. Zobnete a všechno bude fajn. „Výborná“ byla i reklama, kde chtěla rodina babičce koupit očkování jakousi bezvadnou vakcínou.

My bychom v Šifře rádi představili zajímavé společnosti, lidi, výrobky a myšlenky, které zapadnou do našeho magazínu a čtenářům dají i zajímavé tipy. Pokud tedy například zveřejníme advertoriální článek, učiníme tak nikoli přiblblou reklamštinou, ale „šifrácky“. Tak, abyste si o tom rádi přečetli. Jak by to mohlo vypadat, ukazuje i článek o knihách nakladatelství Svítání, který vyšel v tištěné a digitální verzi Šifry č. 11/2016 a také na našem webu. Přečíst si jej můžete zde.

Rádi napíšeme o zajímavých věcech a lidech a dáme prostor tomu, kdo podpoří vydávání nezávislého a kvalitního čtení, jaké v Česku chybělo. Pokud o takovou spolupráci budete mít zájem nebo budete mít zajímavý tip, o kom byste si chtěli přečíst, kontaktujte nás na
redakce@casopis-sifra.cz nebo na telefonu 702 417 540.

Milan Vidlák, šéfredaktor časopisu Šifra

Sdílejte článek na sociálních sítí:

Diskuze